POKLIČITE NAS
01 562 21 60
0Item(s)

Vaša košarica je prazna

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne ZOJA, trgovine zdrave hrane so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Opredelitev pojmov

  1. Ponudnik, upravitelj in lastnik spletne trgovine je podjetje Impuls, Domžale, d.o.o..

  2. Uporabnik je podjetje ali fizična oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

  3. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

  4. Navedeni podatki o vsebnosti alergenov se smatrajo tako kot so navedeni na proizvajalčevi deklaraciji. Če za izdelek ni navedeno, da vsebuje alergen v sledovih, je navedeno, da izdelek alergena nima (je brez alergena).


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, identifikacijsko številko podjetja),

  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  7. način plačila in dostave,

  8. časovno veljavnost ponudbe,

  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Avtorske pravice

Vsa vsebina na strani in podstraneh Spletne trgovine ZOJA, trgovine zdrave hrane  je avtorsko zaščitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani.  Logo, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so vse last podjetja Impuls, Domžale, d.o.o. Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko zaščiteno in je last podjetja Impuls, Domžale, d.o.o. Prepovedana je uporaba vsebine in slik v javne in komercialne namene brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani lastnika spletne trgovine Impuls, Domžale, d.o.o.


SPLOŠNE DOLOČBE

1. Veljavnost splošnih pogojev

Določbe splošnih pogojev veljajo za vse storitve elektronskega poslovanja in dopolnjujejo določbe veljavne zakonodaje, ki urejajo področje varstva potrošnikov, področje varstva osebnih podatkov ter drugih področij, ki se nanašajo na elektronsko poslovanje družbe.
V kolikor bi zaradi spremembe veljavnih predpisov, ki urejajo ta področja, posamezna določba teh splošnih pogojev postala neveljavna, to ne vpliva na veljavnost preostalih določb in s tem teh splošnih pogojev.

Upravitelj spletne trgovine ima pravico do občasnega dopolnjevanja in spreminjanja teh splošnih pogojev. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani ZOJA, trgovina zdrave hrane. Velja, da se uporabnik strinja s spremembami in dopolnitvami, v kolikor po objavi sprememb nadaljuje z uporabo elektronskih storitev.

2. Odgovornost za delovanje in vsebino spletne trgovine

Upravitelj bo pri urejanju spletnega mesta skušal zagotavljati ažurnost in točnost podatkov, vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene značilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naročila oziroma storitev, način plačila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).


Upravljalec se pri urejanju spletnega mesta po najboljših močeh trudi, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu, vendar ne jamči da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez težav, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jamči za uspešnost uporabe teh storitev.

Spletna stran vsebuje t. i. piškotke (Cookies) zaradi uresničevanja namena nemotenega delovanja strani. Upravljalec ne zbira nobenih osebnih podatkov o obiskovalcih spletne strani.
Upravljalec pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simbolične narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Upravljalec si pridržuje pravico, da kadarkoli iz tehnoloških, pravnih ali poslovnih razlogov spremeni vsebino svojih spletnih strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozorila.
V zakonsko dovoljenem obsegu je izključena vsaka odgovornost podjetja Impuls, Domžale, d.o.o., upravitelja ali katerekoli druge pravne ali fizične osebe (v nadaljevanju druge osebe), ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnega mesta ZOJA, trgovina zdrave hrane.

Podjetje Impuls, Domžale, d.o.o. ali druge osebe v nobenem primeru niso odgovorne za izgubo ali okrnjeno dostopnost podatkov ali kakršnokoli drugo naključno, posredno, posebno ali posledično škodo, ki bi izvirala iz uporabe oziroma nezmožnosti uporabe storitev, vključno in brez omejitev glede izgubljenega prihodka ali pričakovanega dobička, izgube dobrega imena, izgube poslov, izgube podatkov, tehnične napake ali napačnega delovanja oziroma drugih škodnih dogodkov.

Za morebitne napake na tem spletnem mestu (cene, dobavni roki, opisi izdelkov, ipd.) se vam opravičujemo in vas bomo praviloma še pred oddajo pošiljke o tem obvestili. Prav tako podjetje Impuls, Domžale, d.o.o. ali druge osebe za napake na strani ne odgovarjajo in jih bodo po svojih zmožnostih v najkrajšem možnem času tudi odpravili.

Upravitelj lahko po svoji lastni presoji odpove ali začasno prepreči dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu ZOJA, trgovina zdrave hrane zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega družba meni, da je nezakonito oziroma škodljivo do tretjih oseb ali za delovanje storitev.

3. Odgovornost uporabnika

Uporabnik je dolžan uporabljati elektronske storitve v skladu z veljavnimi predpisi in temi splošnimi pogoji. Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj račun ter v imenu in za račun tistih poslovnih subjektov, za katere ima v skladu z veljavnimi predpisi pooblastilo ali drugo pravno podlago za tako poslovno povezavo ali predstavljanje oziroma zastopanje.

Uporabnik izrecno soglaša, da uporablja storitve ali katerokoli digitalno vsebino povezano z elektronskim poslovanjem izključno na lastno odgovornost.

Uporabnik se izrecno obvezuje, da pri uporabi elektronskih storitev ne bo ravnal protipravno ali ogrožal informacijske varnosti elektronskih storitev (npr. lažno predstavljanje, prenos nezakonitih vsebin, kršitve pravic intelektualne lastnine, nepooblaščeno zbiranje osebnih podatkov ali poslovnih skrivnosti, prenos zlonamerne programske opreme, nepooblaščeno spreminjanje vsebine, motenje komunikacij v katerikoli smeri ali nepotrebno obremenjevanje elektronskih storitev, poskus lažnega predstavljanja in podobno) ali spodbujal tretje osebe k takšnemu ravnanju.

Uporabnik soglaša, da bodo katerikoli poslani in potrjeni podatki ali dokumenti, ki so poslani z uporabo elektronskih storitev, veljali za popolne in točne.

Uporabnik se obvezuje, da bo posebej skrbno varoval svoje osebno geslo in ga ne bo dajal v uporabo ali na vpogled tretjim osebam ter v celoti odgovarja za vsako škodo, ki je bodisi posredno ali neposredno povzročena zato, ker so tretje nepooblaščene osebe uporabile njegov dostop do elektronskih storitev (predvsem pri opravi nakupa). Uporabnik se zavezuje tudi, da bo ob upoštevanju uporabniških navodil proizvajalcev strojne in programske opreme, navodil in opozoril podjetja Impuls, Domžale, d.o.o. ter drugih strokovnih pravil, opozoril, navodil in priporočil zagotavljal najvišjo možno raven varnostnih ukrepov in zmanjšanje tveganj nepooblaščenega dostopa ali ogrožanja podatkov ali delovanja elektronskih storitev in takoj obvestil upravljalce spletnega mesta ZOJA, trgovina zdrave hrane o vseh morebitnih varnostnih incidentih v zvezi z uporabo elektronskih storitev.

Uporabnik lahko po lastni presoji in skladno z navodili odpove uporabo elektronskih storitev (odpoved registracije) ter zahteva izbris uporabniškega imena in drugih podatkov, shranjenih za potrebe dostopa do teh podatkov.

 

RAZVEZA ODGOVORNOSTI

Čeprav si podjetje Impuls, Domžale, d.o.o. skrbno prizadeva objavljati točne informacije o lastnostih izdelkov, napake niso izključene. Kupec prevzema polno odgovornost pri uporabi izdelkov, ki jih kupuje na spletni strani ZOJA, trgovina zdrave hrane. Upošteva naj navedbe na deklaraciji posameznega izdelka in ne na tej spletni strani, če najde nasprotujoče podatke. Upravičen je do povrnitve kupnine, če izdelek oglaševan na spletni strani ZOJA, trgovina zdrave hrane nima lastnosti kot so bile navedene v trenutku nakupa in ga v zakonskem roku vrne v originalni nepoškodovani in neodprti embalaži. Glejte poglavje ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA.

 

REGISTRACIJA IN PRIJAVA

1. Obisk in brskanje po spletne strani ZOJA, trgovina zdrave hrane

Uporaba spletnega mesta ZOJA, trgovina zdrave hrane je omogočena vsem fizičnim in pravnim osebam, pri čemer se za ogled strani ni potrebno registrirati ali prijaviti. Registracijo ali prijavo je potrebno opraviti zgolj v primeru potencialnega nakupa izdelka.

2. Registracija uporabnika

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ZOJA, trgovina zdrave hrane, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Prijava v sistem (log in) pa omogoča upravljalcu spletnega mesta, da ustrezno identificira predhodno registriranega uporabnika in mu omogoča kasnejšo izvedbo nakupa brez ponovne registracije.

Kot uporabniško ime se uporabi elektronski poštni naslov uporabnika, geslo, ki si ga uporabnik izbere sam, pa lahko po uspešni prijavi na spletno mesto tudi kadarkoli spremeni.
 

3. Prijava uporabnika

Prijava v sistem registriranemu uporabniku omogoča takojšni nakup izdelka, ogled preteklih naročil, urejanje uporabniškega računa, naročanje in odjavo z novic in dodatne ugodnosti.

 

POSTOPEK NAKUPA

1. Nakup

Nakup se izvede z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ODDAJ NAROČILO odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 3 delovne dni, ponudnik o tem obvesti kupca.
Z nakupom se strinjate, da na podan e-poštni naslov nekajkrat mesečno dobivate reklamna sporočila, od katerih se lahko v vsakem trenutku odjavite s postopkom, opisanim v prejeti e-pošti.


2. Nakupovalna košarica in oddaja naročila

Bodoči kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup, v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb "V košarico", s čemer se vam izdelek izpiše v košarici. V primeru, da nakupujete več izdelkov, postopek ponovite do izbora zadnjega izdelka, v nasprotnem primeru pa nadaljujete nakup s klikom na gumb "Na zaključek nakupa".

Odpre se vam obrazec "Zaključek nakupa", kjer lahko spremenite naslov za račun ter dostave v primeru, da ne želite prejeti izdelka na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji računa. Izberete lahko metodo dostave in način plačila. Prikazan je povzetek naročila, kjer lahko oddano naročilo preverite in ga s klikom na gumb ODDAJ NAROČILO potrdite in s tem zaključite nakup.

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki je osnova za izdelavo uradnega predračuna (velja le v primeru plačila po predračunu), katerega prejmete na posredovani elektronski naslov takoj za tem, ko naša naročniška služba pregleda vaše oddano naročilo. V primeru plačila po povzetju bo paket oddan v dostavo.


3. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo, se mu odpre predogled naročila, na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V kolikor naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.


4. Potrditev naročila

Naročilo na spletnem mestu ZOJA, trgovina zdrave hrane je potrjeno, ko kupec pri zaključevanju naročila potrdi oddano naročilo in ko prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila.

5. Preklic naročila

Kupec lahko oddano naročilo prekliče na naslednje načine:

  • da po e-pošti posreduje sporočilo z zahtevo po preklicu naročila,

  • izdanega uradnega predračuna v roku 3 dni od njegovega prejetja ne plača.
     

6. Zavrnitev naročila

Upravitelj spletnega mesta lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni na voljo ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena plačila na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.


7. Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec prejme uraden predračun in ga v roku 3 dni tudi plača oziroma v primeru plačila po povzetju takrat, ko prodajalec nedvoumno ugotovi istovetnost kupca in pridobi soglasje za izvedbo odpreme blaga.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki, in sicer na strežniku spletnega mesta ZOJA, trgovina zdrave hrane, uporabniku pa je dostopna v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec pa lahko kadarkoli v času trajanja pogodbenega razmerja zahteva predložitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.

Če za naročeni izdelek niste prejeli računa ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.

Podjetje mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku štirinajst (14) dni od sklenitve pogodbe, razen če se z uporabnikom nista dogovorila drugače. Če podjetje ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na voljo ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestilo uporabnika. Če je podjetje v takem primeru že sprejelo kakšno plačilo, ga bo uporabniku vrnilo na enak način, kot če bi šlo za odstop od pogodbe.
 

8. Račun in spremna obvestila

Račun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga.


Hkrati kupec prejme še pisno obvestilo o:

  • pravici do odstopa od pogodbe ter o načinih in pogojih izvrševanja te pravice oziroma obvestilo, kdaj kupec te pravice nima;

  • naslovu, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke, izjave in pohvale;

  • servisni službi in veljavnih garancijskih pogojih;

  • pogojih za odpoved pogodbe, kadar gre za pogodbe, ki so sklenjene za nedoločen čas oziroma za čas, ki je daljši od enega leta.


ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

1. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupcu (fizični osebi, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti) pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh od dneva prevzema blaga odstopi od pogodbe in vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine.


2. Način izvrševanja pravice

Kupec je dolžan prodajalca v roku iz zgornjega odstavka pisno obvestiti o odstopu od pogodbe, pri čemer ni dolžan navesti razloge za svojo odločitev. Kupec obvestilo naslovi na sedež podjetja prodajalca (Impuls, Domžale, d.o.o., Puchova ulica 3a, Zgornje Jarše, 1235 Radomlje) ali na kontaktni elektronski naslov: info@zoja.trgovinazdravehrane.si.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa.

Kupec mora blago, prejeto na podlagi pogodbe, od katere je odstopil, vrniti ponudniku hkrati s sporočilom o odstopu ali pa najkasneje v roku štirinajstih (14) dni po poslanem sporočilu o odstopu. Vse našteto ne velja za prehrambne, kozmetične in hitro pokvarljive izdelke.

3. Obveznosti kupca pri odstopu od pogodbe in stroški, povezani z odstopom

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, blago mora biti nerabljeno in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti.

Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.

4. Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, sicer pa najkasneje v roku štirinajstih (14-ih) dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Kupnina se vrne na kupčev TRR, ki ga ta sporoči hkrati z obvestilom o odstopu.


5. Kdaj kupec nima pravice do odstopa

Kupec nima pravice odstopiti od pogodbe:

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo (živilsko blago), spada med potrošne kozmetične izdelke ali kateremu je že potekel rok uporabe;

  • pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov, medicinskih pripomočkov, računalniških programov ali drugih aparatur, če je potrošnik odprl varnostni pečat oziroma je fizično posegel v izdelek;

  • pri pogodbah o finančnih storitvah, ki sta jih na potrošnikovo izrecno željo obe stranki že v celoti izpolnili, preden je potrošnik uresničil svojo pravico do odstopa od pogodbe.

Prodajalec ne bo sprejel vrnjene pošiljke, če bodo pri njej vidni kakršnikoli znaki uporabe, zlasti kot:

  • v primeru zapečatene opreme je pečatnik (npr. original nalepka) odlomljen ali poškodovan;

  • odprta vsebina pri pokvarljivem materialu (pri prehranskih izdelkih odprta oz. poškodovana embalaža in poškodbe na embalaži neživilskih izdelkov oz. njihovo odprtje);

  • v primeru mehanskih poškodb blaga; 

  • če je pri aparaturah baterija že bila uporabljena;

  • če kupec vrnjenega blaga ni pravilno in primerno zaščitil za transport in bi lahko to povzročilo nadaljnje napake v delovanju opreme.


GARANCIJA IN REKLAMACIJE

1. Garancija za brezhibno delovanje stvari

V skladu z zakonom je proizvajalec blaga dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje stvari, če gre za blago, za katerega se mora izdati garancija. Kupec zahtevek iz garancije uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali pooblaščenem servisu.

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu ali na računu, ki se kupcu posreduje hkrati z izdelkom. Kupec bo v tem primeru prejel še navodila za sestavo ali uporabo ter seznam pooblaščenih servisov. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali pa na računu.

Objavljeni izdelki na spletnem mestu ZOJA, trgovina zdrave hrane imajo garancijo, če je ta zapisana ob izdelku, ki se objavlja, sicer pa v zvezi s tem kontaktirajte našo naročniško službo, kjer boste dobili konkretne informacije o obstoju garancije pri posameznem izdelku.

2. Pravice iz garancije

Proizvajalec mora na podlagi garancije zagotoviti odpravo napake najkasneje v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napake, sicer mora izdelek nadomestiti z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec je dolžan zagotoviti brezplačno popravilo in vzdrževanje izdelka ves čas garancijskega roka, po preteku tega roka pa le proti plačilu.

3. Postopek uveljavljanja pravic iz garancije

Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije ali pooblaščenega servisa zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov.

Kupec lahko zaradi hitrejše in učinkovitejše obravnave garancije pošlje izdelek neposredno na najbližji pooblaščeni servis, sicer pa lahko pisni zahtevek z natančnim opisom napake in blago pošlje tudi na sedež prodajalca, ki bo kupcu v roku 8 delovnih dni odgovoril na garancijski zahtevek.

Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.

4. Reklamacija

V primeru, da naročen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oziroma je prodajalec odpremil napačen izdelek (v napačni količini, v napačni barvi ipd.) ali se ti kako drugače razlikujejo od naročila, lahko kupec blago reklamira s pisnim obvestilom, ki ga naslovi na naročniško služno podjetja. V primeru napačne dobave izdelka mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca, ki bo reklamacijo skušal rešiti v čim krajšem možnem času.

Kupec mora o reklamaciji pisno obvestiti prodajalca in poslati izdelek na njegov sedež, pri čemer mora natančno opisati napako in navesti reklamacijski zahtevek. Kupec pa mora poleg blaga z vso priloženo dodatno opremo priložiti še kopijo računa, garancijski in servisni list ter druge morebitne spremne dokumente. Reklamacijski obrazec se nahaja na tej povezavi TUKAJ.

Prodajalec bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8 delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek neupravičen, bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil izdelek na njegove stroške.

Kupec lahko v okviru reklamacijskega zahtevka zahteva popravilo izdelka, znižanje kupnine (v sorazmerju z napako), zamenjavo blaga ali pa vračilo kupnine (v tem primeru se kupnina lahko zniža za čas uporabe izdelka, vendar največ za znesek, za kolikor se je izdelku zaradi uporabe znižala tržna vrednost).

5. Zavrnitev reklamacije

Podjetje Impuls, Domžale, d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ima blago mehanske poškodbe na ohišju ali pa na komponentah;

  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži;

  • če kupec ne predloži kopijo računa;

  • če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;

  • če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na izdelkih ali so bile povzročene kakršnekoli okvare;

  • če k izdelkom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list.

 

6. Škoda

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:

  • za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodb in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč;

  • za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljavca.

7. Stvarna napaka

Garancije izdane s strani podjetja Impuls, Domžale, d.o.o., ne izključujejo pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Napaka je stvarna, kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost izdelka?

Primernost izdelka se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako lahko kupec uveljavi stvarno napako?

Kupec mora podjetje Impuls, Domžale, d.o.o. o morebitni stvarni napaki, skupaj z njenim natančnim opisom, na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam omogočiti pregled izdelka. Pravico za uveljavljanje stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, toda najkasneje v roku dveh let, odkar je bilo blago izročeno.

 

KONČNE DOLOČBE

1. Mnenja in pritožbe uporabnikov

Uporabnik svoja mnenja, povpraševanja, komentarje, pritožbe in ugovore naslavlja na sedež družbe Impuls, Domžale, d.o.o. ali na elektronski naslov: info@zoja.trgovinazdravehrane.si. Morebitne pritožbe upravljalec rešuje prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja. V ta namen bo upravljalec kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo, ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave.

2. Reševanje sporov

V kolikor morebitnega spora med uporabnikom storitev in ponudnikom storitev ni možno rešiti sporazumno z metodo reševanja pritožb, se spor reši pred pristojnim sodiščem v Ljubljani.

Spletna trgovina ZOJA, trgovina zdrave hrane ne priznava nobenega izvajalca, pristojnega za izvensodno reševanje pravnih sporov (IRPS), s katerim bi lahko potrošnik reševal spore prek platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov.

3. Podatki o upravitelju / upravljalcu

Upravitelj spletne strani ZOJA, trgovina zdrave hrane je podjetje Impuls, Domžale, d.o.o. Podjetje je vpisano v poslovni register pri okrajnem sodišču v Ljubljani pod zaporedno številko 10227300.